Termeni si conditii
- DREPTURI DE AUTOR
Întreg conţinutul de www.arlikprotect.ro– imagini, texte, elemente
grafice, simboluri, scripturi, programe şi orice alte date, sunt
proprietatea SC ARLIK RUMA SRL sau a furnizorilor/partenerilor săi
şi este protejat conform legii.
2. CONFIDENŢIALITATE/DATE PERSONALE
SC ARLIK RUMA SRL va păstra confidenţialitatea tuturor
informaţiilor furnizate. Orice documente, imagini, planuri sau informaţii
de orice fel furnizate de către cumpărător, vor rămâne în proprietatea
vânzătorului şi pot fi folosite doar în scopul comercializării produselor şi
serviciilor oferite de www.arlikprotect.ro.
Prin înscrierea în baza de date a www.arlikprotect.ro, Cumpărătorul/Clientul îşi
oferă consimţământul pentru a primi notificări, newslettere, promoţii sau
alte informări în format electronic.
3.PLATA
– Preţul, împreună cu modalitatea de plată şi termenul de plată vor fi
afişate la fiecare comandă. Se va emite factură pentru orice produs sau
serviciu oferit, obligaţia cumpărătorului fiind să furnizeze informaţiile
necesare pentru emiterea facturii. La preţurile afişate se adaugă taxa de
livrare. Preţul final va fi afişat şi confirmat de către cumpărător în
fereastra Finalizare comandă.
– In cazul in care, in urma plasarii unei comenzi de dimensiuni mai mari,
vom constata o taxa de livrare mai mare decat cea mentionata pe site la
plasarea comenzii, vom contacta clientul telefonic pentru a ii comunica
acest aspect si a primii acordul acestuia cu privire la taxa de livrare mai
mare.
Pentru efectuarea plăţii produselor comandate, puteţi opta pentru
următoarele metode:
– plata la livrare
4. COMENZI ŞI LIVRĂRI
www.arlikprotect.ro livrează în toată ţara, prin curierat rapid . Comenzile plasate vor fi puse la curier doar in zilele lucratoare.
Termenul de livrare pentru coletele din toata tara este de 2-4 zile
lucratoareVânzătorul este obligat să ofere o ambalare corespunzătoare şi va
asigura transmiterea documentelor aferente produselor sau serviciilor
oferite.
www.arlikprotect.ro nu îşi asumă obligaţii în cazul livrărilor care nu pot fi
efectuate datorită informaţiilor eronate sau incomplete furnizate de
cumpărător, a imposibilităţii contactării acestuia, a situaţiilor de vreme
nefavorabilă (cod roşu/portocaliu). Pot apărea situaţii în care compania
noastră refuză o comandă fără a oferi explicaţii.
5. RETURNĂRI
În cazul returnării produselor neperisabile, se va face o cerere în scris,
prin e-mail, în care Cumpărătorul va descrie motivul returnării, împreună
cu imagini (dacă este cazul), în termen de 14 zile de la sosirea
comenzii. Orice reclamaţie făcută după termenul limită de 14 zile, va fi
considerată nulă şi nu va fi luată în considerare.
Returnarea se va face prin curierat, însoţită de toate documentele
primite iniţial, numai în cazul produselor intacte, ce nu prezintă urme de
lovituri, zgârieturi sau crăpături şi au toate părţile, elementele sau
accesoriile primite iniţial.
Costul returnarii va fi suportat de catre client.